Osocze bogatopłytkowe stymuluje procesy regeneracyjne skóry, pobudzając fibroblasty (komórki tkanki łącznej właściwej) do tworzenia nowych wiązań kolagenu, komórek naskórka oraz naczyń krwionośnych.

Fibryna bogatopłytkowa i osocze  to materiał 100% naturalny, dlatego ryzyko wystąpienia powikłań w postaci reakcji alergicznych jest marginalne.

Połączenie tych dwóch specjalnie spreparowanych materiałów (osocza + fibryny) powoduje zwiększenie siły działania obu czynników co zapewnia silniejsze i długotrwałe efekty terapii takich jak:

głęboka regeneracja skóry (poprawa kolorytu, nawilżenia, napięcia), redukcja zmarszczek, profilaktyka łysienia, redukcja blizn

Zabieg z wykorzystaniem tego biopreparatu stanowi również doskonałą terapię uzupełniającą dla zabiegów laserowych, czy radiofrekwencji mikroigłowej.

SPRAWDŹ CENNIK

FIBRYNA I OSOCZE BOGATOPŁYTKOWE – STYMULACJA I NAWILŻENIE !

Ich celem jest przywrócenie utraconej gęstości i jędrności skóry.

PRP (Platelet Rich Plasma) i I-PRF (Injectable Platelet Rich Fibrin) to krwiopochodne materiały autologiczne, pozyskiwane z krwi własnej pacjenta.

WSKAZANIA:

• zagęszczenie i ujędrnienie skóry dłoni, brzucha, ud, pośladków, kolan, policzków, linii marionetek, okolicy żuchwy, brody, fałd nosowo wargowych, oczu, szyi, dekoltu

• wygładzenie blizn, rozjaśnienie przebarwień

PRZECIWSKAZANIA:

• ciąża i okres karmienia piersią

• aktywna infekcja Herpes

• choroby autoimmunlogiczne