Sam zabieg jest prawie bezbolesny. Natomiast po zabiegu leczona okolica cechuje się bolesnością. Odczucia te można redukować za pomocą tabletek przeciwbólowych.

Kiedy można oczekiwać efektów lipolizy iniekcyjnej?

Z reguły efekty pojawiają się po 4-10 tygodniach. Jednak należy liczyć się z tym, że z reguły dla uzyskania satysfakcjonującego efektu należy przeprowadzić kilka zabiegów.

EFEKTY

utrata kilku cm w obwodzie w miejscu iniekcji,
lepszy metabolizm komórek skóry,
lepsze mikrokrążenie,
stymulacja regeneracji skóry,
lepsze odżywienie skóry

• ciąża, karmienie piersią

• choroby autoimmunologiczne

• ciężkie choroby wątroby, nerek

• zaburzenia krzepliwości krwi

• padaczka

• nadmierna otyłość

• ostre infekcje

Stosowana przez Nas metoda lipolizy jest bezpieczna i niezwykle skuteczna! Pracujemy na najlepszych, nowoczesnych produktach do lipolizy iniekcyjnej.

Lipoliza iniekcyjna eliminuje nagromadzoną tkankę i jest to metoda stosowana w celu modelowania sylwetki. Polega na wstrzykiwaniu bezpośrednio do tkanki tłuszczowej preparatu o nazwie Fosfatydylocholina PPC (lecytyna), który jest naturalnym składnikiem ludzkiego organizmu.

Zabieg najczęściej wykonywany jest w miejscach, w których najtrudniej jest uzyskać pożądane rezultaty poprzez ćwiczenia sportowe – m.in. okolice brzucha (tzw. oponka), okolice kolan, talia, a także w okolicach twarzy – np. do redukcji podbródka.

• kończyny górne – „bryczesy”

• brzuch

• biodra („love handles”)

• okolica podpośladkowa

• wewnętrzna strona ud

• wewnętrzna strona kolan

• podwójny podbródek

• okolice karku

mezoterapia-2

Czas zabiegu

W zależności od okolicy ciała zabieg trwa w granicach 20-40 minut. Najlepszy rezultat osiągniemy wykonując serię 3 zabiegów w odstępach 3- 6 tygodniowych.