Lifting bez skalpela !

Innowacyjna Radiofrekwencja (RF) Mikroigłowa to jeden z najlepszych zabiegów estetycznych ostatnich kilku lat na świecie !

Określany jako “nieoperacyjny lifting” oddziałuje jednocześnie na naskórek oraz głębokie warstwy skóry, likwiduje zmarszczki, poprawia owal twarzy, wyrównuje powierzchnię i poprawia koloryt skóry.

Niezastąpiony w leczeniu blizn i rozstępów, zdecydowanie przewyższający wszelkie do tej pory stosowane metody.

Wiotka, mało jędrna skóra twarzy, szyi, dekoltu

Korekta owalu twarzy, opadające policzki tzw. chomiki

Zmarszczki i drobne linie (również w trudno dostępnych miejscach: warga górna, pod oczami, powieki)

Skóra zwiotczała i mało napięta na dowolnym obszarze ciała (ramiona, biust, uda, pośladki, brzuch – zwłaszcza po ciąży lub intensywnym odchudzaniu)

Powiększone pory

Powierzchowne blizny

Przebarwienia, hiper- lub hipo – pigmentacja

Skóra po-trądzikowa i atroficzna

Rozstępy, cellulit

Leczenie nadpotliwości

LECZENIE NADPOTLIWOŚCI

Nowatorska metoda koagulacji frakcyjnej pozwala zlikwidować gruczoły potowe w okolicach pach, co daje możliwość zlikwidowania lub zminimalizowania pocenia.

Zabieg polega na jednoczesnym mikronakłuwaniu i podgrzewaniu skóry za pomocą fal radiowych na różnych głębokościach skóry, z różną częstotliwością i powtórzeniami w przedziale od 0,5 do 3,5 mm. Każdy zabieg usuwa część gruczołów potowych, dlatego już po pierwszym zabiegu można zaobserwować znaczącą redukcję pocenia.

Końcowy efekt uzależniony jest od indywidualnej ilości gruczołów potowych oraz liczby wykonanych zabiegów.

Najczęściej wykonuje się kurację 4 zabiegów, w odstępach około 4 tygodniowych, po których można spodziewać się wysokiej redukcji pocenia – aż o 80-90%. U niektórych osób należy wykonać co 1-2 lata zabieg przypominający.

FALE RADIOWE ! SPOSÓB NA CELLULIT !

Fale radiowe mają działanie ujędrniające i antycellulitowe głównie na okolice brzucha, ud, pośladków oraz ramion. Poprawiają napięcie, spłycają zmarszczki, zapobiegają starzeniu się skóry i dają efekt push up ! Zabiegi zwiększają metabolizm w tkankach i pobudzają układ limfatyczny poprzez delikatne podgrzanie tkanek.

Radiofrekwencja RF to fale elektromagnetyczne o częstotliwości fal radiowych (RF), które powodują mocne ogrzanie skóry właściwej.

Mikronakłuwanie to z kolei zabieg, w którym wykorzystuje się kartridż z mikroigłami do kontrolowanego mechanicznego pobudzenia skóry, co także stymuluje procesy naprawcze.

W radiofrekwencji mikroigłowej wiemy dokładnie, jak głęboko i z jaką temperaturą docieramy. Jest to więc zabieg nie tylko efektywny, ale też precyzyjny i bezpieczny.

W porównaniu do zabiegu lasera frakcyjnego nie istnieje ryzyko powinowactwa z melaniną oraz nie ma ryzyka powstania spotów (dziurek).

USUWANIE ROZSTĘPÓW

Po nakłuciu do 3,5 mm RF wysyła energię o bardzo dużej mocy głęboko w skórę i stymuluje powstawanie nowego kolagenu dokładnie tam gdzie, jest on potrzebny, czyli w rozstępie.

Daje to bardzo silny bodziec termiczny i mechaniczny stymulujący fibroblasty. Włókna skręcają się i zagęszczają, powstają między nimi nowe wiązania. W ten sposób rozstępy na nowo zaczynając się zapełniać i w rezultacie zanikać. Mikroigłowy system RF frakcyjnych jest jak dotąd najskuteczniejszą metodą w leczeniu.

ZALECENIA PO ZABIEGU

Silne schłodzenie miejsca zabiegu oraz nawilżenie preparatami  o właściwościach chłodzących, aby zmniejszyć ryzyko wystąpienia skutków ubocznych.  Po zabiegu może wystąpić opuchnięcie, które powinno ustąpić po 1-2 dniach.

Po zabiegu przez okres ok 2 tygodni należy unikać opalania się. Przez ten czas należy stosować filtr przeciwsłoneczny.

PRZECIWWSKAZNIA

Ciąża i okres karmienia piersią

Choroby tarczycy (nieuregulowane)

Cukrzyca

Epilepsja

Choroby autoimmunologiczne, nowotworowe oraz ogólnoustrojowe

Stany po leczeniu promieniowaniem jonizującym

Choroby układu krążenia i krwi, rozrusznik serca

Przyjmowanie leków przeciwzakrzepowych, niesterydowych leków zapalnych (np. Aspiryny, Acard)

Ostre stany zapalne skóry, problemy dermatologiczne

Zaburzenia czucia, zaburzenia gojenia się

Metalowe, silikonowe implanty w okolicy zabiegowej

Skłonność do krwawień wewnętrznych np. z przewodu pokarmowego

Zaćma

Skłonność do keloidów, bliznowaceń

Gruźlica

Wirusowe zapalenie wątroby

Wszczepiona pompa insulinowa

Terapia Roaccutanem lub jego odpowiednikami

Trądzik różowaty

Przebyte zabiegi z zakresu medycyny estetycznej (wypełniacze, botoks, nici PDO itp.)

Osoby ze skłonnością do opryszczki powinny na 24h przed zabiegiem zastosować działanie profilaktyczne np. Heviran

Spożywanie alkoholu przed zabiegiem