Infuzja tlenowa przeciw łysieniu

Każda komórka naszego ciała potrzebuje do życia tlenu. Tak samo jest w przypadku włosów – tlen jest im potrzebny do procesów życiowych, czyli odpowiednio długiego cyklu włosowego, odpowiedniej wielkości cebulki i grubej, lśniącej łodygi.

Duża kondensacja tlenu podczas zabiegu działa korzystnie przy zwalczaniu bakterii beztlenowych propriobacterium acnes, których kolonizacja prowadzi do trądziku, a w przypadku skóry głowy, do zapalenia mieszka włosowego.

Infuzja tlenowa przyspiesza także procesy gojenia się stanów zapalnych i procesy regeneracji, poprawia ukrwienie naszej skóry i szybkość dostarczania składników odżywczych do mieszków włosowych. Dlatego zabieg sprawdzi się bez wątpienia przy wypadaniu włosów spowodowanym chronicznym stresem, gdzie ukrwienie skóry jest zaburzone.

Tlen podany na skórę głowy:

Pobudza krążenie w skórze

Dotlenia skórę

Wycisza pracę gruczołów łojowych

Wspomaga gojenie się stanów zapalnych

Zwiększa elastyczność skóry

Wskazania do zabiegu infuzji tlenowej na włosy:

Nadmierne wypadanie włosów

Łupież

Łojotok skóry głowy

Sucha skóra głowy

Atopowe zapalenie skóry głowy

Zapalenie mieszków włosowych

Zabieg polega na wprowadzeniu do głębszych warstw skóry wysoko-cząsteczkowego tlenu przy użyciu wysokiego ciśnienia.

Ilość oraz częstotliwość zabiegów ustalana jest indywidualnie do potrzeb klienta. Najczęściej wykonujemy 2-4 zabiegi w odstępach cotygodniowych a następnie 4 zabiegi co miesiąc.

Zabieg nie ma powikłań ani skutków ubocznych. Mogą go wykonywać również kobiety w ciąży i kobiety karmiące. Nie wymaga także rekonwalescencji i może być wykonywany przez cały rok.

Infuzję warto wykonać w serii, którą najlepiej ustalić indywidualnie ze swoim prowadzącym trychologiem.

Połączenie tlenu razem z kosmeceutykami trychologicznymi,  zapewnia wysoki stopień przenikania składników aktywnych do skóry głowy. Zabieg infuzji tlenowej można również łączyć z innymi zabiegami w celu wzmocnienia efektu. W naszym gabinecie z powodzeniem łączymy go z zabiegami trychologicznymi co daje doskonałe efekty.