Program szkolenia

  1. Wprowadzenie : 
    • trzy aspekty obsługi klienta,
    • moje nastawienia i uprzedzenia, 
    • jak budować pozytywny kontakt z klientem?
    • skąd biorą się trudni klienci?
    • czego oczekują nasi klienci? 
  2. Komunikacja w kontakcie z Klientami:
    • zasady aktywnego słuchania,
    • zadawanie pytań,
    • udzielanie rzeczowych informacji,
    • informowanie o procedurach, 
  3. Trudni Klienci:
    • jak wpłynąć na zmianę zachowań Klienta - ćwiczenie
    • jak radzić sobie z negatywnymi ocenami Klienta - ćwiczenie
  4. Budowanie relacji z klientem:
    • budujemy poczucie wartości,
    • emocje w kontakcie z klientem
    • metoda głębokiej regeneracji po stresującym kontakcie z klientem - ćwiczenie

CENA SZKOLENIA: 1500 ZŁ

CZAS: 2 DNI - 16 GODZIN

Naszym celem jest pokazać Państwu jak:

 - dobierać efektywne metody dotarcia do klientów i nawiązania z nimi kontaktu

 - budować relację z klientem i zadawać pytania

  - prezentować ofertę

 - radzić sobie w sytuacji zetknięcia się z obiekcjami klienta

Krok po kroku ĆWICZYMY - trenujemy  realne sytuacje, jakie spotykają Państwa w swojej pracy np.

- zbudowanie trwałych relacji z klientami,

-poznanie technik i sposobów nawiązywania i utrzymywania trwałych, pozytywnych relacji z klientem,

-poznanie głównych barier stojących na drodze do sprawnego komunikowania się

Szkolenie skierowane do: kosmetyczek, kosmetologów, pracowników recepcji

20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe