MARTWIĄ CIĘ SIŃCE POD OCZAMI ? SPRAWDŹ JALUPRO. TO INNOWACYJNA FORMUŁA Z UNIKALNĄ SEKWENCJĄ AMINOKWASÓW. EFEKT WIELOLETNICH BADAŃ SZWAJCARSKICH NAUKOWCÓW.

Preparaty JALUPRO® powstały dzięki wieloletnim badaniom biotechnologicznym. Ich opatentowana formuła oparta jest na wysokim stężeniu kwasu hialuronowego i kompleksie aminokwasów (glicyny, L-proliny, L-lizyny i L-leucyny), dzięki czemu komórkom skóry dostarczane są dokładnie te składniki, których potrzebują do prawidłowego funkcjonowania i rozwoju.

Twoim problemem są sińce pod oczami, zmarszczki twarzy, szyi i dekoltu? Utrata jędrności i objętości policzków, skóra dłoni nad kolanami i okolicy ramion? Sucha i zmęczona skóra? Rozstępy, blizny lub keloidy? Skutecznym rozwiązaniem jest Jalupro – aminokwasowa terapia zastępcza – kompleks czterech  aminokwasów  wzbogaconych o kwas hialuronowy.

PRZECIWWSKAZANIA:

• ciąża / okres karmienia piersią,

• cukrzyca,

• choroby nowotworowe,

• infekcje skórne w miejscu przeprowadzania zabiegu,

• infekcje wirusowe/grzybicze lub bakteryjne

• przyjmowanie środków przeciwzakrzepowych

ILOŚĆ ZABIEGÓW: 3 W ODSTĘPACH 7 DNI

Hey! I am first heading line feel free to change me

Aminokwasowa terapia zastępcza

Zabiegi przywracają blask i elastyczność skórze oraz zapobiegają utracie jej jędrności. Doskonale działają na skórę twarzy i ciała.

Redukują zmarszczki i zapobiegają jej starzeniu.

Zastosowanie preparatu zapewnia poprawę wyglądu blizn – potrądzikowych, keloidów oraz rozstępów. Jest to terapia odżywiająca skórę przed i po inwazyjnych zabiegach estetycznych !

Zabieg Jalupro sprawdza się też znakomicie w przypadku wiotkości skóry ramion, ud, kolan i brzucha.

EFEKTY
• spłycenie zmarszczek
• odżywienie komórek skóry
• nawilżenie o przedłużonym działaniu